vrijdag 9 september 2011

Lappenjacht


Nu ik voor lange tijd niet kan werken door ziekte, op lappenjacht geweest. Mijn lijf hield het amper vol, al deed ik het zeer rustig aan. Toch kwam ik met een voldaan gevoel thuis. Ik hoef me de komende tijd niet te vervelen thuis en kan heerlijk achter mijn naaimachines aan het werk om kleding te maken. Ik vond de stoffen wel stevig aan de prijs over het algemeen. Desondanks een aantal leuke aankopen kunnen doen. En dat levert deze winter dan toch weer voor weinig geld een stel leuke kledingstukken op. Daarbij heb ik nog wat voorraad stoffen liggen dus komt helemaal goed. Behalve de lappen van de foto ook nog 8 klossen lockgaren en 2 La Mia Boutiques ( stonden zulke leuke patronen in...) meegenomen.

1 opmerking:

  1. mooie buit zeg!! Die patroneskraam loop ik altijd voorbij, 10 euro voor een blad vind ik dan zo jammer, als ik er ook een lapje voor kan hebben ;-))) Lekker op de bank nu en naar je lappen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen